Aktualności

OFERTA PRACY

Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Ochota” zatrudni na stanowisku Administrator nieruchomości. Pracownik zatrudniony na tym stanowisku odpowiedzialny będzie za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania nieruchomości mieszkaniowych pod względem bieżącej eksploatacji, konserwacji, usuwania awarii oraz bezpośredniej obsługi członków i mieszkańców tych nieruchomości.

Od Kandydata oczekujemy:

  • wykształcenia średniego (preferowane techniczne);
  • otwartości na Klienta;
  • łatwości w nawiązywaniu i budowaniu relacji z Klientami;
  • samodzielności w działaniu i odpowiedzialności;
  • umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych;
  • bardzo dobrej organizacji pracy;
  • biegłej umiejętności posługiwania się edytorem tekstu WORD oraz arkuszem kalkulacyjnym EXCEL;
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole.
  • Co najmniej dwa lata doświadczenia w administrowaniu nieruchomościami.

Rodzaj i warunki zatrudnienia:

  • pierwsza umowa o pracę na trzymiesięczny okres próbny, druga na czas określony na 1 rok z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony;
  • wymiar czasu pracy: pełny etat;
  • termin zatrudnienia: do uzgodnienia z kandydatem.

Oferty proszę kierować na adres: WSM „Ochota” ul. Pruszkowska 17 pok. 211

Oświadczenie rekrutacja pracowników – bieżaca

ZARZĄD WSM OCHOTA